Szállítási információk

Szállítási információk...

Rendelés leadásakor lehetőség van MPL (Magyar Posta Logisztika) illetve GLS futárszolgálatok közül választva házhoz szállítást kérni.

Ezen kívül a csomagot kérheti Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra.

A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendelések, a rá következő munkanapon kerülnek feldolgozásra és feladásra.


Ha nincsen otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félnie! A Magyar Posta mégegyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagja a legközelebbi postára kerül ahol 10 munkanapon belül átveheti.


Szállítás menete

1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszem Önnel a kapcsolatot.

2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.

3. Az áru elindításakor küldök egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.

4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Utánvétes rendelésnél, az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.


Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Ha az első kézbesítés sikertelen, úgy az futárszolgálat diszpécsere felveszi a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagod. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. MPL szállítási mód esetén a csomag a helyi postán 10 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesítem) 48 órán belül sem kapja meg a rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessek a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

Néhány hasznos tanács

Figyeljen arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan adja meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! Szállítási címnek olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik vagy valaki aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Irányítószám, város, utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van).


Külföldi megrendelés

Határon túli megrendelés esetén módomban áll 0% Áfás számlát kiállítani, amennyiben a vásárló rendelkezik közösségi adószámmal és igazolja, hogy más EU tagországba szállítja ki a vásárolt termékeket. Határon túlra, futárszolgálattal történő kiszállításra sajnos egyelőre nincs mód, kizárólag magyarországi átvétel lehetséges!


Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei


MPL FUTÁRSZOLGÁLAT

  • Telefonszám: +36 1 767 8282
  • E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
  • Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)

 

GLS FUTÁRSZOLGÁLAT

  • Telefonszám: +36 1 802 0265 (7-20 óra között), +36 29 886 670 (7-18 óra között)
  • Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)

Legfrissebb hírek

2019.08.09.

Parafa divatáru bolt nyílik Budapest belvárosának szívében.

2019.05.12.
Hamarosan működik a Barion bankkártyás fizetés. Addig banki átutalással illetve utánvétes fizetéssel egyenlítheti ki vásárlását.

Lépjen kapcsolatba velünk!

Ne maradjon le róla!

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és elsőként fog értesülni webáruházunk soha vissza nem térő akcióiról!


Az Adatkezelési tájékoztatót elolvastam és elfogadom